2013.04.13. 21:24

 3.rész

A következő rész 1 komi után jön!:D

-Louis!Én szeretlek!!!

-Én is szeretlek Nina!-Nina???,hiszen ö a három éves húgunk!!De várjunk cask én cask kihallgatom öket!

-Mi folyik itt?-kérdeztem betörve  Nina szobájának ajtaját.Ök nagyban…csókolóznak??

Hírtelen valami nedves dolgot éreztem a nyakamon…és ebben a pillanatban kinyitottam a szemem!Huhh…csak egy rossz álom!De nem volt időm evvel foglalkozni,mert mint kiderült a nedves dolog a nyakamon egy adag jéghideg víz volt,amit Lilly öntött a nyakamba!

-Ne már Lilly!Miért csináltad ezt???-kérdeztem,miközben lassan kikászálódtam az ágyból és vizes felsőmet húztam le felsőtestemről.

-Elfogunk késni Jinnn!Már fél 8 van!!-Mi???Az nem lehet,hiszen nem rég még Lou vallott szerelmet Ninának!Nem lehet,hogy fél 8 van!Nem válaszoltam,csak próbáltam ruháim között valami tiszta,nem gyűrött,felvehető pólót találni.Végül erre esett a választásom:

ruha_1.jpg

Mikor leértem a konyhába már senki se volt ott!(?)Nem értem miért nem keltettek fel!Gondolom Adam megint elsütötte a szokásos dumát:”Bizti már elment anya!Nem kell bemenni a szobájába,mert már elment suliba!”

Aha persze…elmentem suliba mi?Nem tudtam ezen nagyon gondolkodni,mert hírtelen egy kéz ragadott meg.A semmiből jött elő!Úram Isten lehet,hogy egy zombi!Ááá segittsssééégg!!....Ja nem,ez csak Lilly!(a reggeli fáradság)Végre beültünk a kocsijába és beértünk a suliba.A sikítozó tündérkék már rég körül zengték a fiúkat,akik ezt mosolyt erőltetve arcukra tűrték,de azért láttam köztük a pillantásokat,ahogy mellettük elhaladó srácokra néztek úgy,hogy simán le lehetett olvasni tekintetükről a segítségért kiáltozó agy sejteket!Néha még tátogtak is ilyeneket,hogy:”SOS” meg „Help me!”.Sőt  még föl is mutattak egy-kettő 50 dollárost hátha valamelyik fiú megszánja őket,de a fiúk inkább gyűlölködő pillantásokat vetettek rájuk,gondolom amolyan „Elvettétek a csajokat!Ezt még visszakapjátok!” pillantás,amit a lányok sose fognak megérteni!Most már csak mi segíthettünk!Oda súgtam valamit Lillynek,aki elővett egy adag papírt én meg a fényképezőgépemet és gyorsan oda siettünk a zajhoz.

-Jó napot kívánok!Mi a One direction nevezetű fiú bandát keressük!-Mentem oda Harryhez,aki értette,hogy mit akarok ezért iszonyat gyorsasággal válaszolt.

-Mi vagyunk azok!!-Mondta és közben egy megnyugtató sóhajt szűrt ki fogai közt.

-Jól van,akkor kezdhetjük is az interjút!Csak ahhoz egy nyugodtabb szobába kéne mennünk!-a fiúk egyetértően bólogattak,a visító lányok meg hírtelen csöndbe maradtak,és a tömeg szétnyílt,hogy mi átmehessünk köztük.Mikor beértünk a terembe az összes fiú egyszerre sóhajtott fel.

-Jajj annyira köszönjük!Már nem bírtuk tovább!-Mondta Liam miközben lassan belesüppedt a mögötte lévő fotelbe.

-Nagyon szívesen!Láttuk rajtatok a segítségért kiáltozó sejteket!És persze az 50 dollárosokat is!-Mondta Lilly nevetve.Mire mindenki felnevetett.Én inkább csak ott álltam és próbáltam nem észre venni,hogy Louis le nem veszi rólam a szemét!

-Megtudhatjuk a megmentőink nevét?-Kérdezte Harry,miközben Lillyt fürkészte.

-Persze,én Jinny vagyok,ő meg Lilly!De nekünk mennünk is kell,majd találkozunk!-Mondtam és közben könyökömmel Lilly oldalát bökdöstem,aki nagyban szemezett Harryvel és szerintem elég nagy az a labirintus,amit egymás szemeiben találtak,mert akármennyire is bökdöstem Lillyt,valamiért nem akart rám figyelni.És egyre inkább kínos volt a szitu,mert nagyon úgy tűnt,hogy Lou is el tévedt a bennem talált labirintusban és nem akar belőle kijönni!Úgy,hogy még pár percig így álltunk:Harry és Lilly egymást bámulták,mint két zombi,Louis bennem talált valami nagyon érdekeset,a többi fiú össze-vissza kapkodta a fejét négyünk között…és én…én voltam az egyetlen aki nem valakit,hanem valamit talált nagyon érdekesnek,még pedig az ajtót,amire nagyban ki volt függesztve egy papírra,hogy:”Adjátok vissza a pasijainkat!!”-Ahogy körbe néztem az egymást bámuló kis csoportunkra kezdtem rájönni,hogy miért rakták ide ezt a papírt!Úgyhogy hírtelen megragadtam Lilly kezét és kifelé kezdtem húzni.

-Na jó most már tényleg megyünk!-Mondtam és kinyitottam az ajtót,amin vagy ezer lány esett be.De annyit még kiszűrtem,hogy Niall utánunk üvölti,hogy:”Örülünk,hogy találkoztunk,majd még összefutunk!”Még egyszer hátra fordultam,hátha még egy utolsó pillantást vethetek Loura,de a visongó lányok ellepték a fiúkat,és már csak reménykedni tudtam abban,hogy  senkit sem taposnak össze!Esküdni mertem volna,hogy a fél iskola próbál befurakodni egyetlen egy rajzterembe!Mikor mentünk volna fel a lépcsőn egy fiú szólt mögülünk,még pedig nem más mint…

-Harry??!!-Kérdezte Lilly csodálkozva.

-Csak azt akartam megkérdezni,hogy…-itt megállt egy pillanatra,mintha bizonytalan lenne kérdésében-öhmm…Eljönnél-e velem moziba?-Mondta kissé szégyenlősen,amin meg is lepődtem,mert azt hittem el van magától legalább annyira szállva,hogy tudja senki nem mondana nemet a NAGY Harry Stylsnak!

-Hát…Jó,persze.Mondjuk ma este 8?-Kérdezte mosolyogva Lilly.Harry csak bólintott egyet,majd arcán megjelentek az aranyos kis gödröcskék,megfordult és visszament a rajongó táborához.

A bejegyzés trackback címe:

https://1direction.blog.hu/api/trackback/id/tr85221514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása