Kellemetlen meglepetés

 2013.04.01. 18:16

Sziaaaa!-köszönt barátnőm a gimi folyosójának másik végéből-Hallottad a nagy hírt???Louis Tomlinson visszajön erre az évre a suliba!!!

Jajj nee!-igen tudom,gondolom a legtöbben most sikítozva rohangálnátok körbe-körbe az egész folyosón és mindenkinek sírva mesélnétek hogy egy nagy sztár fog a mi sulinkba járni…de én a hír hallatán inkább haza rohannék bebújnék az ágyam alá és ott gubbasztanék míg Louis vissza nem megy az álomvilágába,bár ezt nem tehetném meg,mert egy:nem férek be az ágy alá,Kettő:ha anyám észre venné hogy eltűntem riasztaná az FBI-t,hogy az ő kicsi lány nincs meg!-Gondolat menetemet Lilly szakította meg.

-Jajj ne már Jiny ,már vagy 2 éve,hogy összevesztetek!-Nos igen tudni illik hogy Louis Tomlinson volt a  barátom,addig a percig amíg ki nem jelentette,hogy jelentkezik az x-factorba…először sikítozva ugrottam a nyakába,hogy jajj de jó,meg minden!De aztán elkezdődött az x-factor és Lou elhanyagolt,majd magán tanuló lett és mostanra már nem is tanul,mikor 3.-ok lettek elutazott valahova koncertezni!Minden nap vártam,hogy írjon vagy hívjon,de nem keresett és én ezt nem tudtam neki megbocsájtani!

-Lilllll!!Nem beszélhetnénk másról!!??Tudod,hogy nem szeretek erről beszélni…és különben is már egy hete,hogy tart a suli mikor akar visszajönni,holnap?-Mivel Lilly nem válaszolt,csak nézte a cipője orrát és valamit motyogott az orra alá,és ezt akkor szokta csinálni ha valamit nem mer elmondani,arra a következtetésre jutottam,hogy igen,holnap reggel Louis Tomlinson 8:00 perckor itt fog állni a folyosón miközben lányok sikítozó raja foglya körbe zümmögni…-Jójó..igen holnap fog jönni,ja és még egy dolog van…a bandáját is ide hozza!-Mondta Lilly egyre inkább a cipője orrát fürkészve,mintha valami érdekes lenne rajta!-Mi??Neeemm.Ugye most csak szívatsz??-Kérdeztem üvöltve,evvel elérvén,hogy az egész folyosó engem nézzen-Nem Jiny nem szivatlak!Holnap az egész Take me home csapat óráról-órára fog velünk járni!-De Lilly az nem lehet hiszen különböző korúak!Nem járhatnak mind az 5-en ugyan abba az osztályba!-Jutott eszembe hirtelen-De lehet!Mert annak a fürtös csávónak az apjának a legjobb barátja a mi drága Brown igazgatónk!

Ja!oks,így már világos!Viszont most menjünk órára-próbáltam úgy tenni mintha mi sem történt volna!

-Öhmm…Jiny te tényleg nem vagy magadnál!Este 8 óra van és csak azért vagyunk bent a suliban,mert valami megemlékezés van a suliban!-röhögött fel barátnőm,majd megfogta a karom és magával húzott…

-Figyelj Jiny!Kell egy stratégia!Amikor megjön te rá se nézz hozzá ne szólj,és mutasd meg neki hogy te igen is boldog vagy…nélküle is!-Lilynek igaza volt!Nem mutathatom azt neki,hogy amint meglátom a karjaiba ugrok és minden el van felejtve!Megbántott és nem fogok neki egy könnyen megbocsájtani!-Van egy ötletem!Csináljunk fotókatttt!Evvel eltereljük a figyelmedet!-Nézett rám boci szemekkel legjobb barátnőm.

-Hát…Jó okés,de csak mer szeretlek!

Ezek a fotók készültek:

ÉN vagyok:Jinny.jpgLilly:Lilly.png

Kajánk:

almakaja.jpg

-Na jól van Lilly most már menjünk haza!Szép volt,jó volt,elég volt!-kezdtem húzni az utcán haza felé

-Jó felőlem mehetünk…csak én a másik irányba lakom!-Közölte nevetve,mire elengedtem,és ő már megszokta,hogy húzom,ezért attól,hogy elengedtem majdnem hátra esett!Erre akkorát nevettem,hogy az egész utca minket nézett!

-Ne merj röhögni,mer nagy baj lesz!Na mindegy nekem mennem kell holnap talizunk a suliban!-röhögte el magát ő is a végén

jól van.szia!!-Kezdtem haza felé venni az irányt-Mikor haza értem furcsa és egyben undorító látvány fogadott!Adam és a barátnője ültek a kanapén és nagyban nyalták-falták egymást!

-Köhömmmm!-Köhögtem egyet alig hallhatóan-Adam ha lehet ezt a szobádban folytassátok-ebben a pillanatban a két nyáladzó tündérke ellökték egymást maguktól és kedvesen mosolyogva rám néztek…öhmm akarom mondani rám nézett Adam barátnője Edina,mert Adam úgy nézett rám,mint akit ebben a pillanatban fog vízbe folytani!-a kínos csendet 3 éves húgunk hangja szakította meg-Jiniiii!!??-kérdezte nyöszörögve(gondolom most ébredt a délutáni alvásból)-Igen?-Éhesz vadok!!-Mondta kissé pöszén(ahogy az egy 3 éves kislányhoz illik)-Gyere ide Nina baba!Adok neked finom műzlit-mire Nina arcán megjelentek a gödröcskék és mosolyogva futott karjaimba!-Miután megetettem elmentem fürdeni,aztán egy kicsit még facebookoztam és lefeküdtem aludni!Hogy holnap milyen napom lesz az egy rejtély,de csak remélni tudom,hogy egy véletlen csoda folytán elkap az influenza és nem kell suliba mennem!

Címkék: Adam Nina One direction Jinny Hunffri Lilly Ariston

A bejegyzés trackback címe:

https://1direction.blog.hu/api/trackback/id/tr845187473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása