forever love

 2013.04.02. 21:05

                                               -Jiny szemszöge-

Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem.Egy pillanatra ki akartam nyitni a szemem,de aztán rájöttem hogyha most kinyitom a szemem visszakerülök a valóságba és anyukám még a végén azt hiszi jól vagyok és tudok suliba menni!De akármennyire is próbáltam homlokomat a fűtőtesthez nyomni-hogy legalább egy kicsit higgyék azt lázas vagyok-rájöttem hogy nyár van és nem fűtünk.Úgy hogy ez az akcióm füstbe ment!Nagy nehezen erőt vettem magamon és kikeltem az ágyból,elhúztam tükrös szekrényem ajtaját majd belenéztem iszonyat nagy kupac ruháim közé,és rájöttem hogyha most átsétálnék rajtuk szerintem megtalálnám Narniát a szekrényem mögött,és talán olyan bogarakat is találnék amit még nem fedezett fel a tudomány!Felvettem azt a ruhát,amit a legjobbnak találtam,persze a legmélyén volt úgy hogy mire sikerült kihalásznom a szekrényem fél tartalma kiborult!Nem baj…Végén erre az összeállításra jutott a választásom: ruha.jpg

Felkaptam a táskámat,amit még tegnap este gondosan bepakoltam,és próbáltam úgy kislisszanni hogy húgom ne rohanjon ide és ne engedjen suliba menni,vagy Adam ne kezdje kritizálni a ruháim színét,vagy anyukám ne nézzen rám aggódó tekintettel és közölje,hogy még nem reggeliztem.De ez a tervem is elszállt,mert az egyetlen nem említett,az én drága apukám jött oda hozzám,hogy elfelejtettem neki puszit adni!Evvel leleplezett engem és mindenki kezdett elhalmozni a saját hülyeségeivel:”Jinny ne menj el!”,”Jinny nincs túl hideg ahoz,hogy ez legyen rajtad?”,”Jinny ha így nézel ki nem mutatkozhatsz melletem a suliban!”…Amíg ők beszéltek hozzám én ügyet sem vetve rájuk ki sétáltam az ajtón,beültem barátnőm kocsijába és elindultunk az egyetlen olyan helyre ahova aznap nem akartam menni:Az iskolába!-mikor beértünk a suliba még mindenki nyugodt volt,és nem sikítoztak,nem sírtak azt üvöltözve,hogy nekik egy álmuk vált valóra!(Gondolom még az álom csapat nem ért ide)Bár már most is mindenkinek majd kiugrott a szíve a helyéről és összevissza susmotolt!

Egyszer csak egy limuzin parkolt le a sulink előtt,a lányok hírtelen felkapták a fejüket és eszméletlen gyorsasággal rohantak az óriási fekete autóhoz.Mi meg ott áltunk a szekrények előtt és néztük őket:Előszőr egy nagy darab fekete öltönyös,kopasz ember szállt ki.(Gondolom a testőrük)Majd sorban az 5 fiú!Először egy göndör hajú srác,aki mikor mosolygott aranyos kis gödröcskék jelentek meg az arcán,azonnal fotózkodni kezdett és aláírásokat osztogatott.Másodiknak egy szőke hajú fiú szállt ki a kocsiból aki nem nagyon akart fotózkodni,inkább csak osztogatta az aláírásokat és hátul meghúzta magát.A harmadik fiú egy tüsi hajú srác volt,aki inkább csak próbálta beljebb tolni társait.A negyedik fiú egy elől felzselézett hajú fiú volt,aki mielőtt fotózkodni kezdett belenézett az autó ablakába,és beletúrt precízen beállított hajába.A következő pillanatban a szívem hevesebben kezdett verni,Louis teljesen máshogy nézett ki,mint amikor utoljára láttam.Persze nem azt mondom,hogy rosszabbul,sőt…Haja összevissza állt,mégis látszott,hogy reggel elég sok időt töltött a tükör előtt.Ő nem kezdett aláírásokat osztogatni,nem is fotózkodott…Szemével valakit keresett.Az összes embert végig mérte,majd rám nézett.Én persze azonnal elkaptam a fejem.Nem ment tovább a keresgélésben,tekintetét inkább rám szegezte.Ez a meghitt pillanat csak néhány másodpercig tartott,mert az egyik rajongó sikítva rohant oda hozzá,hogy adjon neki egy aláírást!A nagy darab kopasz embernek elege lett a visongó lányokból,így arra a mentségre hivatkozott,hogy nekik most menniük kell megbeszélni az órarendet!(??) Mikor elhaladtak mellettem Lou megállt mellettem majd a fülembe súgott valamit:

-Sajnálom,hiányzol!-Most azt hiszi ennyit mond és el van intézve?Hát nem…Louis kérdőn nézett rám, várta a válaszomat,de én csak lesütöttem a szemem és azért imádkoztam,hogy hirtelen itt teremjen az őrangyalom és közölje velem,hogy ő most megment,mert Lou akármennyire is szerettem volna nem mozdult mellőlem!És igen,megjelent az őrangyalom,csak éppen csengő képében!

-Ömm…Nekem most mennem kell órára!-kezdtem el indulni az info terem felé,de hirtelen Lou utánam nyúlt.

-Jinny,egy osztályba járunk.Mehetünk együtt is órára!-Nagy nehezen beleegyeztem,majd mikor beléptem az osztályba csak egy nagy kupacot láttam,akik valakinek vagy valakiknek nagyon megakartak felelni,és csak egy lány ült az asztalánál és gépezett:Az én drága barátnőm!

-Gyere már ide Louis csak rád vártunk!-Intett egyet a szőkeség.

-Hát akkor én most megyek.Majd még dumálunk!-Vakarta meg Lou kínosan a tarkóját.Én csak bólintottam egyet majd leültem barátnőm mellé,és ott vártam az óra kezdést.Káldory tanár úr belépett a terembe,majd végig mérte az osztályt,addigra már a tömeg mely a sztárokat állta körbe feloszlott és leültek a helyükre.

-Akkor kezdjük az órát az újak bemutatkozásával!Ki kezdi?-a fiúk egymásra néztek,majd a göndörke felállt,majd kivillantotta fehér fogait és kezdte a bemutatkozást.A lányok álmodozva nézték,ahogy Harry(mint kiderült)mesélni kezdi az x-factoros történetüket.Miután befejezte a zselés hajú fiú állt fel,akit Zaynnek hívnak.Azután sorban Liam,Niall és Lou.Miután végeztek leültek,de a lányok még mindig nyálcsorgatva nézték ki-ki a saját álom pasiját!Az egész nap nagyon lassan telt el,de mikor a 7. óráról is kicsöngettek megkönnyebbülten sóhajtottam egyet és Lilyvel a kijárat felé vettük az irányt.Szerencsére eltudtuk kerülni a kínos szitukat,mert a srácokat sikongató funok vették körbe.

Mikor hazaértem két zaj is megcsapta a fülemet:Az egyik bátyám újonnan kapott hangszórójából kitörő ricsaj(gondolom rammstein)…a másik pedig húgom sírása.Bementem Nina szobájába,megnyugtattam,visszafektettem rácsos ágyába,majd halkan kilopóztam.De amint becsuktam az ajtót olyan erővel rohantam be Adam szobájába,hogy szerintem ha valaki az ajtó mögött állt volna betörtem volna az orrát.

-Annyira szánalmas vagy Adam!Csak egy dolgot bíznak rád,és még vele se foglalkozol rendesen!-Adam kérdőn nézett rám,úgy ahogy akkor szokott,amikor valamit nem ért-A húgunk te lökött!-Adam arcán megjelentek a nevető ráncok és elmosolyodott,vissza nyomta újra a ricsajt és mintha misem történt volna nyomkodta tovább a játékát!Iszonyat erővel csaptam be magam mögött az ajtót és mentem fürdeni.Egy kicsit TVztem az ágyamban,aztán mély álomba szenderültem…volna,ha Adam nem ordít át nekem,hogy hozzak neki kaját.A fejemre raktam a párnát és most már tényleg elaludtam!

A bejegyzés trackback címe:

https://1direction.blog.hu/api/trackback/id/tr215189625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása